Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-06, 21:48   #857
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Satser på det eller på meg (du skrev deg)? Jeg er veldig bra å satse på. Hvem satser på at jeg føder i løpet av Jannuar? Heeelt seriøst, alt går i graviditet og fødsel her hos meg om dagene. Jeg er helt oppslukt. Det er visst vanlig at man blir det mot slutten. Man skal jo være mentalt forberedt på det som skal skje. Det er liksom ingen vei tilbake nå. Nytter ikke å ombestemme seg. Nope. Jeg gledet meg for noen dager til å få kroppen min tilbake igjen, hvorpå mannen min bare gliste og sa: Tror du ja. Jupp, kan da ikke huske på amming og alt det styret der nå, jeg mener; en problemstilling av gangen.

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat