Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-06, 21:40   #855
Helene
Seniormedlem

Helene sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Alder: 39
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Tusentråden 2006

Tenkte jeg skulle begynne å bidra litt her og så vi kan komme over 1000 innlegg før slutten av neste uke..

sitter å strikker siste ulltøfflene til julepresanger.. har strikka 3 par rosa og har 2 par igjen.. er godt på vei inn i en tøffel. får håpe jeg klarer det..

har en pus som mer enn gjærne vil hjelpe meg litt med tråden så det går nok fint..

i dag var jeg ferdig med julegavene. trodde for noen uker siden at jeg aldri skulle klare det. Har vert helt døkjørt siden jeg var 5 uker på vei ca. men i går runda jeg 14 uker og energien er på vei tilbake og julegavene ble til slutt ferdige de og!

Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat