Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-06, 00:48   #30
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Juleavatartråd

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten, her.

Jaja. Forklaring på hvordan jeg skal finne, det får jeg. Men klarer jeg det?

Jeg er rett og slett en elendig søker......

om jeg kan hjelpe, så foreslår jeg følgende: hvorfor googler du ikke bare fram et bilde (søk på et julete ord; jul/christmas etc...) og velger bildevisning, så om du finner et bilde du liker, klikk på det, når du har det framme så høyreklikker du på bilet, velger "save image as" (eventuellt tilsvarende på norsk),og lagrer det.
og så går du inn på kontrollpanelet på forumet ditt her, inn på endre avatar, og bare browser bildet fra dataen din, altså fra der du lagra... skjønner ikke at det skal være verre enn som så.
når det gjelder det du har nå, så er det jo den samme prosedyren. men da høyreklikker du på bildet ditt, og lagrer det.
håper jeg ikke undervurderte datakunnskapene dine nå, altså...!
hilsen*nerd*

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat