Vis enkelt innlegg
Gammel 17-12-06, 23:14   #22
Mum 4 2
Seniormedlem

Mum 4 2 sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 54
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Sv: Vektnedgang og PCOS...

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.

Får ringe han etter jul oghøre hva han tar for en time... jeg har bare 6000 kr prmnd å leve for, og 5500 av de går til å betale leilighet, så jeg håper han ikke er for dyr

Du kan jo ringe Lindbergklinikken i Oslo og forklare saken, og spørre om du kan få tlf. konsultasjon. Og ta blodprøver på forhånd. Vet at de har vært litt restriktive på det de siste årene. Jeg fikk ta blodprøvene på forhånd i 2002, dro til lege i Oslo, men ernæringsfysiologtimen(e) hadde jeg pr tlf. Forklar at du har levd lavkarbo osv, økonomi mm, og hør hva de sier.

Lykke til!