Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-06, 09:42   #30
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Fineste julesang?

Opprinnelig lagt inn av Hege_, her.

Du hadde sikkert likt den nye boka "Hvor mye veide Elvis da han døde"

jeg har vært inne på tanken!
men stort sett all sånn underlig kunnskap som dette tilegner jeg meg ved tilfeldigheter, og så er det de underligste som blir stucked.
men, som nå, så hender det jo at jeg får bruk for det igjen

Opprinnelig lagt inn av komkari, her.

Nei, ikke så kjendte nå lenger, skjønner jeg.
Nå hører vel jeg til blandt de eldste , eller kanskje den aller eldste her. Alle vi i vår generasjon og de som er enda eldre husker svært godt Otto Nielsen fra NRK radio. Hans rikholdige radioprogram (Søndagsposten), hans nydelig sang både alene og sammen med søsteren Gerd var virkelig populære og godt kjente over hele landet,- ja ut over landets grenser.

otto nielsen er velkjent for meg fordi min bestefar var stort fan, og spilte plater av ham titt og ofte, også av alf prøysen som nielsen skrev noen melodier for! men nå slutta han i nrk før jeg ble født, og døde da jeg var bitteliten, så for mange av min generasjon er han heller ukjent. men bra om folk kan fortsette å huske ham, da han er en del av den norske kulturarven!!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat