Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-06, 08:51   #7
guro
Sterk og fri!

guro sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Alder: 60
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Sv: Trygdemissbruk

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Sykemeldt ? Syns så tydelig Fr. Jensen sa DE, hun og han OG legen hans, var blitt enige om at han skulle ta ferie ut året jeg.... på den pressekonferansen... i kveld på 18.30 nyhetene TV2. Hørte ikke noe om sykemelding der. Eller hørte jeg helt feil ??

Det ble først sagt ferie - av arbiedsgiver, deretter sier han selv sykemelding. Det er liksom med på å underbygge min mistenksomhet.

Jeg er selvfølgelig enig i at man ikke skal trekke forhastede konklusjoner om andre. Men jeg føler at hele gruppen "syke" er skåret over en kam hele høsten, og mistenkeliggjordt. Og derfor bør lovgiverne være spesielt nøye med å gå foran som gode eksempler, og demonstere i praksis hvordan dette skal gjøres. For det er jo bare å ha god diaglog med arbeidsgiver så blir man frisk sies det ... Eventuelt kan man settes til andre oppgaver en periode, for å lette presset ... Det børe spesielt hos lovgiverne være samsvar mellom liv og lære.