|
Sv: Trygdemissbruk
Min første reaksjon på dette var også at dette må jo virkelig være trygdemisbruk! Det gjorde også meg sint! Ut fra nyhetsendingene blir det jo presentert på en slik måte at det er lett å reagere slik.
Desverre har vi altfor snart for å dømme og fordømme andre uten å ha hele sannheten klart for øye. Ingen av oss kan vel si seg helt fri for det!?
Er helt enig i at det desverre finnes trygdemisbrukere, men jeg tror egentlig ikke at Sandberg er en av dem. Jeg tror han har en reell grunn til å få ta det litt med ro og finne tilbake til seg selv. Livet som stortingsrepresentant er sikkert ingen "dans på roser" . Presset er stort og når alkoholen i disse dager blir så lett tilgjengelig, kan den nok for flere bli for fristende.
"Alle vet at Jeppe drikker, MEN osv.... ". Det er et stort MEN fordi nå vet vi alle at Sandberg har drukket,- og at han har gått opp på Stortingets talerstol. Upassende,- javel!! Likevel tror jeg at om Sandberg hadde vært frisk, hadde han tålt den kritikken han fikk for det. Har heller ikke hørt at han stadig vekk benytter seg av sykemeldinger/egenmeldinger.