Vis enkelt innlegg
Gammel 13-12-06, 00:00   #786
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Opprinnelig lagt inn av Hyper, her.

Jeg lagde marsipan i dag jeg!..
Ble litt tørr da den var "ferdig" i blenderen, men jeg tok en og en bit, og laget til en pølse inni plast...Så har jeg lagt pølsene i kjøleskapet til i morra..
Skal kjøpe sjokkis som jeg skal smelte og dyppe små biter i...
Så skal de i frysa til jeg reiser hjem den 21...Blir bra det?Tror dere ikke?
Og "kransekakedeig" lagde jeg i går...Disse skal også sjokkis på...

Det går fint an å smelte 86% sjokolade?

Brukte du tragant i ? Da pleier den ikke bli så tørr.... Tragant kjøpes på apoteket. Og 86 % sjokolade går kjempefint !

Det er jo så mange deilige oppskrifter her inne nå. Må lage noe å ta med i juleselskap. Har fått 2 kilo med assorterte Lindt sjokolader i posten. Sambo tar for seg av dem. jeg har "holdt av" de som er 70% og over. Alt under (inkl. Lindt Excellene Cuba) får han. Også er det en svære sjokoladenisse til Ella. Den får hun på julaften.

Akkurat nå står sambo ute på terrassen i fullt regntøy - for å røyke. Det er HAN som tviholder på regelen med å ikke røyke inne. Har sagt han kan får lov, men han vil visst lide for lasten sin !