Vis enkelt innlegg
Gammel 12-12-06, 23:17   #9
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Snart en fjerdedel på vei!

Opprinnelig lagt inn av Mum 4 2, her.

Grattis. Kjempebra jobba.

Jeg skal også ned over 30 kg, har hatt en noe kronglete vei, men har ENDELIG lært meg at jeg ikke kan skeie ut. Da får jeg karbokick og da er det så vanskelig å ta seg inn igjen.

Veldig enig! Det samme som hos meg det. Hvis man veier fordelene opp mot bakdelene, altså "hvis jeg slutter helt med snop, pizza, is osv. så går jeg ned garantert, blir slank og får ett annet liv". "Men da får jeg heller ikke spist favoritt-"maten" min som er is, sjokolade og pizza og da forblir jeg feit og ulykkelig...". Vanskelig dette ja, tro det eller ei

Jeg har vanskelig for å se for megselv uten sjokolade, is osv resten av livet. Tror jeg må holde meg til litt en gang i uka, men det sklir ut hver eneste gang også. Hmm....vanskelig.

Som nå har jeg nettopp vært nesten uten kontroll i 3 uker. Jeg tenker på søtt hele tiden og må ha det. Så hvis jeg igjen klarer å holde meg unna snop noen dager og blir kvitt søtsuget så skal jeg aldri spise det mer (lover jeg megselv). Men det blir liksom ikke noe av...hver gang.

Utrolig vanskelig dilemma (som jeg er sikker på at mange ikke forstår)

Forøvrig. Jeg har gått ned over 30 kg før og 20 og 15 osv, osv. men alt kommer på igjen med renter. (ikke etter dagens styringsrente, men høyere). Kunsten må være å holde på en vektnedgang. Men en så bra kunster er ikke jeg, dessverre.