Vis enkelt innlegg
Gammel 11-12-06, 16:07   #7
Begod
Seniormedlem

Begod sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 57
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Sv: Induksjon.. Ikke begrense fettet?

Ta dette med en klype salt,men jeg har lest at overskuddsfett rett og slett ikke tas opp eller at deler av overskuddsfettet ikke tas opp av kroppen. Husker ikke hvor jeg har dette fra. Desverre så har jeg også lest at man kan gå opp av for mye fett og det vil jeg finne mer naturlig. Alt i alt så har det nok noe med hva du får i deg i tillegg til fettet for jeg tror det vil være vanskelig å gå opp av bare fett. Forøvrig så er det ikke uvanlig for meg å innta middags måltider med ca 100/150 gram fett, hovedsaklig bernesaus. Til det konkrete spørsmålet ditt så vil du trolig være mett i minst 6 timer og kansje er dette ditt siste måltid for dagen og da vil du fort fort komme på underskuddskalorier. Personlig så teller jeg ikke kalorier,men jeg tror at jeg får i meg vel 2000 kcal. pr. dag.

For det første så vil du forbrenne mer med et stort fettinntak.
For det andre så vil du forbrenne fett, mest det du har spist ,men du vil også brenne av fettlagrene, hvis du ikke spiser før du blir sulten.