Vis enkelt innlegg
Gammel 08-12-06, 00:06   #706
Siljevanilje
Seniormedlem

Siljevanilje sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 40
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Tusentråden 2006

Opprinnelig lagt inn av Nena, her.

Du Siljevanilje - hvordan gjør du det med smør i smoothien? Smeltet, eller hva? Jeg prøvde en gang med frosne bringebær, egg og kald fløte i tillegg til smør fra kjøleskapet- i hurtigmikser, og det ble ganske ufyselig (og jeg er vanligvis ikke så veldig kresen) - taklet ikke helt når det fløt små klumper av smør rundt i smoothien - smaken var helt OK forsåvidt, men det skar seg litt da jeg kom til klumpene... Gikk tilbake til å bruke rapsolje. Kanskje jeg skulle brukt stavmikser i stedet????

smoothien min består av 3 halv store egg, 1 liten yoghurt, somregel skogsbær, 50 g blåbær, 50 g bringebær, 1 stor ss romtemperert smør. ca 1/2 ss splenda og en halv ts vanilje frø pulver og en dæsj fløte slik at den blir drikkendes men allikevel litt fyldig.

jeg merker ikke smøret, men dte blir kun en litt syrlig ettersmak som virkelig gjør seg i denne smoothien

synes det er digg jeg. men heldighvis er vi ikke like. da hadde det vært veldig kjedelig. alle likte den samme maten, alle likte den samme gutten osv

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat