Vis enkelt innlegg
Gammel 05-12-06, 16:40   #4
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Inn/ut av ketose...

Opprinnelig lagt inn av nita58, her.

Takker for raskt svar!

Hun spiser "alà Ketolysekuren" i 1 uke og ellers lavkarbo mat som Lindberg i 3 uker.

Jeg synes selv at det ikke var så lurt kanskje, men jeg holder jo meg til KUN Lindberg nå som jeg har begynt med det. Tror hun og jeg skal ta en prat til !!

Om det er Lindberg kost hun spiser så har det ingen større hensikt å spise "ala ketolysekuren" en uka av tre. Det er å lure seg selv mener jeg. Kroppen lar seg ikke lure. Det hun egentlig gjør er å spise "Lindberg redusert karber" noen dager, - og man får ikke gevinst av ketose på en uke. Det er ikke slik det funker. Det tar tid for kroppen å omstille seg begge veier ! Men det er ikke farlig eller slitsomt for kroppen, dvs. det sliter ikke så mye på kroppen fordi det ikke er stå stor forskjell på de to filosofiene og forksjellen i karber er marginalt.