Vis enkelt innlegg
Gammel 05-12-06, 06:44   #668
Nena
Seniormedlem

Nena sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Synes desemberdagene går så fort - det haster med å sende julegaver til utlandet - har søster i Australia, tenkte hun skulle få litt hjemmelaget julepynt, nærmere bestemt et tovet julehjerte som hun kan henge noe grønt i . Varme er ikke akkurat det jeg forbinder med julestemning da- kunne ikke tenke meg å være der i jula (men nyttår derimot *drømme* - hun har svømmebasseng som slett ikke er det verste stedet å oppholde seg i varmen.. med noe kaldt å drikke..). Men man venner seg vel til det meste, antar jeg. Så nå er det bare å få gjort hjertene ferdige, henta et helt rør med knapper på stoffbutikken i går, så her går det unna! Så blir det også noen små pakker til venninner andre steder i landet - de må vel av gårde snart de også

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat