Vis enkelt innlegg
Gammel 04-12-06, 18:10   #48
BiggestLooser
Medlem

BiggestLooser sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Canada, tidligere Arendal.
Alder: 62
BiggestLooser har en fantastisk aura rundt segBiggestLooser har en fantastisk aura rundt seg
Smile

Sv: Min vei mot bedre helse.

Jeg er fremdeles i live. Dessverre har jeg ikke så mye tid til å legge inn poster her siden jeg fører dagbok på Slanknett samtidig. Lavkarbo blir litt stemoderlig behandlet av meg for tiden, sorry Jeg må innrømme at jeg nesten daglig er på et lite besøk og leser kjapt gjennom postene. Lavkarbo/karbokontrollert livstil ligger fremdeles meg nært på hjertet selv om jeg for tiden ikke selv følger denne livsstilen.

Jeg har hendene fulle med øyebehandling, tannbehandlinger og husbygging. Nå ser det ut til at det ikke blir noe innflytting før utpå nyåret engang. Det går fremover, men dessverre har det vært forsinkelser. Det er mange hus her omkring som blir bygget på samme tid og det er bare ikke nok fagfolk til å gjøre alt. Det blir nok julefeiring i vår nåværende lille stue en siste gang. Det er helt greit det.

Møblene kommer til onsdag og vi må nok plassere de i kjelleren på nybygget. Den er i det store og hele klar og møblene og hvitevarene kommer i kartonger. Den ny TVen og surrounsoundanlegget lagrer vi hjemme. Kanksje vi tar i bruk nyTVen til å se juleprogrammene på. Jeg har en følelse av at vi ikke klarer å vente med å snikse på nyTVen.

Matmessig går det litt over stokk og stein for tiden. Alt stresset har utløst min trøstespising igjen. Vekta klarer jeg å holde stabil med å ha dager innimellom der jeg holder meg til matopplegget mitt. Vannaerobicen hjelper til der også. Jeg satser på at når det verste stresset er over og alt har roet seg ned at det vil gå mer på skinner med det matmessige.

Ellers vil jeg ønske dere alle en riktig god advents tid.

BiggestLooser er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav glykemisk belastning. Svar med sitat