Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-06, 08:52   #616
Nena
Seniormedlem

Nena sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

For en kjempejobb dere har gjort! Med en sånn innsatsvilje er det vel ikke noe problem å nå tusen innlegg innen utgangen av måneden vel .
I går gjorde jeg noe jeg aldri før har gjort i desember - plantet ute... Kjøpte meg to digre sypresser og satte i krukker på trappa; måtte ta vekk en gammel tuja som hadde sett sine beste dager (den gravde jeg ned i hagen - ikke mye tele i jorda nei), i dag skal jeg sette lys i de så det kan se litt koselig ut når jeg kommer og går . Og så skal jeg bake en ikke-lavkarbo fruktkake med masse whisky i ... litt vanskelig å la være å smake, men man kan jo lukte i allfall!

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat