Vis enkelt innlegg
Gammel 02-12-06, 20:31   #510
Aline
Admin

Aline sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 43
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Opprinnelig lagt inn av Hyper, her.

Jeg forstod!!
Oioioi..Nå skjer det noe borti gata tror jeg..Masse rakketter høres det ut som....Jaa!!Nå ser jeg de faktisk og..er det noe spesielt med 2.desember tro?....Hmm.....Ser på reprisen av So you think you can dance jeg...Fikk ikke sett hele sist...Så skal jeg møte min kjære på butikken etterpå..Han er ute og ser fotballkamp..så skal vi handle litt, og jeg skal hente 3 pakker på posten!!
Ene er fra Kid (gardiner og litt), den andre er fra dialife.dk..(julesnop til familyn), og den tredje vet jeg ikke!!så det blir spennende...Weeheee..
Jeg ELSKER å hente pakker..Bare håper vi klarer å bære..Kan hende den siste er garnet jeg bestilte forresten!!..Kjempemange nøsterBlir bra uansett!Og kjenner jeg meg selv rett, må de nye gardinene osv. , på plasd med èn gang de er i hus..

Det er lysfest

Jeg fikk såvidt med meg rakettene på vet til sentrum Jeg har nemlig vært på ikea (igjen ) på scooter
Kaldt og vått og bare såvidt jeg fikk med meg allt hjem igjen
Men jeg digger det stedet og om ikke lenge kommer det bilde av julevinduet mitt

Nybegynnerinfo!

Sist redigert av Aline : 02-12-06 kl 22:00.
Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat