Vis enkelt innlegg
Gammel 29-02-04, 00:37   #33
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 49
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Maz

Så lenge barnet mitt ikke viser noen som helst tendenser til problemer vil jeg ikke være fanatisk. Tror det er viktig å få lov å passe inn litt også, dessuten er det noe med forbuden frukt....

Opprinnelig lagt inn av Bokmålsordboka

fanatisk a2 (lat. fanaticus 'gudinnviet, gudinspirert; begeistret', av fanum 'hellig sted') som viser en ensidig og intolerant iver for en sak; som er oppglødd for en sak ikke vær så f-! / han er f- på det området / f-e tilhengere

Her er vel ikke snakk om noe fanatisme vel

Disse tendensene har vel en tendens til å melde seg først senere i livet... Uro i skolealder, overvekt fra 17+

Men vi observerer allerede nå store forskjeller på poden utfra hva han spiser.

Jeg for min del følger et karbohydratkontrollert kosthold fordi jeg er overbevist at det er det optimale for min egen, og andres helse. Derfor synes jeg det er viktig at barnet mitt også følger disse prinsippene så langt det lar seg gjøre... Uten at jeg av den grunn er fanatisk!!!