Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-06, 12:07   #479
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Jeg elsker adventstjerna mi Den er i messing, og skinner så fint når det er mørkt rundt den...

Jeg har en del rød julepynt, men på juletreet har jeg kun mørkeblått og sølv. halvparten av kulene i hver farge er matte, og de andre er blanke. I tilegg har jeg sånn kule-lenke fra Ikea. Jeg har nisse og snømann i gangen, de kjøpte jeg i London en gang, og jeg har mormor og morfars nisse tilå sitte under juletreet. Det e det jeg har etter mormor og morfar som jeg setter aller mest pris på, for jeg var så innmari glad i den nissen da jeg var lita. Brukte å sitte og se på den da vi var der, så da mormorog morfar døde, så fikk jeg den nissen av onkelen min (som hadde all julepynten etter dem)