Vis enkelt innlegg
Gammel 30-11-06, 13:41   #452
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 43
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Tusentråden 2006

Jeg er nå snart ferdig med å male jeg..Alle delene ligger til tørk i stua...Skuffer og skap..Gleder meg til å sette ting på plass seinere i dag...Vil gjøre litt nytte for meg...
Nå ønsker jeg meg MASSE stearinlys til jul...i lyse, sarte farger...Lyserosa(gammelrosa), lyseblå, lysegrønne, beige, og kanskje noen brune..
Jeg eeelsker stearinlys, og har nettopp bestilt mange muffinsformer i forskjellige former og mønstre fra nettet, som jeg skal bruke som telysholdere...(disse er av metall, og gir kjempefint lys!!)

HÅPER jeg får dette før jul...

Har bestilt advents"stake" også, men den får jeg nok ikke før søndag...
Har bestilt et fint "sølv"fat, og pynt som skal henge på lysene, med tallene 1-2-3-4 på....Så legger jeg noen julekuler rundt på fatet, og kanskje noen nøtter*tada*

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat