Tråd: Kjedelig...
Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-06, 17:50   #6
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: kjedelig...

Velkommen til oss !

Opprinnelig lagt inn av PotetGulla, her.

jeg har nå begynt denne dietten og er litt redd for å spise noe som kan ødelegge/for mye karber osv.
spiste en torskefilet til frokost idag, uten noe til.
så jeg lurer på om det er noen "trygge" krydder eller noe jeg evt kan ha til ?

o.t, er coletts vitaminbjørner ok ??

takk

Du bør absolutt ikke spise mindre enn 15 karber pr dag. Og spise litt mer enn bare torsk til frokost - det er litt lite. Men med grønnsaker og en smørklatt til blir det bra !

Du kan bruke alle krydder du vil - uten sukker. Det er bare fantasien som setter grenser her. Friske urter er også bra ! Hakket basolikum smaker deilig til torsk.

Colletts vitaminbjørner ville jeg ha byttet ut med en skikkelig multivitamin. F.eks.Solaray Spectro el. lign. fra helsekosten. Aller best for de på ketollysekuren er jo ketolysepillene. De kan du lese mer om og bestille på www.ketolyse.no