Vis enkelt innlegg
Gammel 28-11-06, 23:47   #15
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Jeg trenger mer energi!!!

Opprinnelig lagt inn av chili, her.

Angående ginseng: har hørt at kvinner skal ta don quai (veit ikke helt hvordan det skrives) ginseng for kvinner.
Har du prøvd helsekosten i Akersgata i Oslo? De pleier å ha peiling. (het Oslo helsekost før , tror jeg.)

ser du har funnet noe som funker, men om du skulle fristes til å teste noe som har ginseng i seg, så vil jeg advare deg mot det!! legen min bekreftet det, men jeg vet ikke om det er forsket i det, men menssyklysen min gikk passe banan..! ikke noe behagelig! men enaxin hørtes jo spennende ut, særlig for meg som står mange timer i uka i mørkerom, blir veldig utmatta når jeg er ferdig, så dette må testes!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat