Vis enkelt innlegg
Gammel 28-11-06, 15:07   #8
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp jeg begynner på an igjen

Ut fra hva du skriver er jeg nok enig i at Fedon vil være det beste for deg. Forskjellen fra det du har gjort før og Fedfon er at du ikke er i ketose på ketolysekuren og du er ikke i ketose med Fedon. Men selv Fedon har grenser for mye frukt du kan/bør spise. Og du behøver ikke spise bønner og erter heller. Jeg er på Atkins Vedlikehold, som i praksis er Fedon kosthold. Og jeg hverken liker eller klarer å spise bønner og erter.

Den nye boka "Fedons Metode" er absolutt å anbefale og mye bedre enn de andre... Der er det masse oppskrifter og menyforkslag.