Opprinnelig lagt inn av Nille, her. En sommerferie for et par år siden gikk jeg fullstendig bananas i en ASDA butikk - Kjøpte omtrent hele lageret av Russel Stover og det de hadde av sukkerfritt. Det ble lagt merke til i kassa ja... Og damen påkalte nabokassenes oppmerksomhet. "Look at this !!!" dobbel Hadde 1/2 kuffert med lavkarbo/sukkerfritt varer hjem. Lageret varte et år ! Jeg spiser jo nesten ikke sånt. Men jeg ble veldig populær blandt mine slanekende venner
Opprinnelig lagt inn av Nille, her.
En sommerferie for et par år siden gikk jeg fullstendig bananas i en ASDA butikk - Kjøpte omtrent hele lageret av Russel Stover og det de hadde av sukkerfritt. Det ble lagt merke til i kassa ja... Og damen påkalte nabokassenes oppmerksomhet. "Look at this !!!" dobbel Hadde 1/2 kuffert med lavkarbo/sukkerfritt varer hjem. Lageret varte et år ! Jeg spiser jo nesten ikke sånt. Men jeg ble veldig populær blandt mine slanekende venner
vittig....sitter her og småler litt ja det er sånn, må ha selv om man ikke spiser så mye av det Men det hørtes veldig godt ut, fruktkarameller, toffekarameller, after eight, daim osv og itillegg "lovlig"