Vis enkelt innlegg
Gammel 28-11-06, 08:59   #15
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Gjør jeg det riktig?

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Spiser man lavkarbo over lang tid er det ikke nødvendig med noe tarmskylling eller detox, da selve dietten/kuren er detox nok i seg selv.

hvor lenge er lang tid? jeg har spist lavkarbo i under to måneder, altså ikke så voldsomt lenge. dog jeg har fått mindre oppblåst mage etter at jeg slutta å spise f.eks hvete, så er det fortsatt et problem. det er også andre plager tarmrens/detox påstår å hjelpe mot, som jeg gjerne skulle ta fordelen av.

men som borealis spør, ikke at jeg tviler på om det stemmer for ditt tilfelle, altså, men når vanligvis lavkarbodietten består av så mye kjøtt, hvordan klarer kroppen å få skylt ut alt fra tarmene? er det pga den større mengden fett man spiser. jeg blir litt nysgjerrig, og jeg vil jo gjerne være mest mulig kunnskapsrik på ernæringsområde. jeg tar litt stolthet i det om dagen, når venner og familie er nysgjerrige og eller skeptiske på hva i alle dager jeg driver med, når jeg spiser "tjukkas-mat" og danser ned størrelse etter størrelse

jeg har uansett lyst til å prøve dette. det er ikke voldsomt dyrt, og alle ingredienser er naturlige (saltvann/tang etc... vil ikke ha en slange i rompa, nei!).
men! ingen mennesker er like, og noe som fungerer godt for noen, kan ha overhodet ingen effekt på andre..!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat