Vis enkelt innlegg
Gammel 28-11-06, 08:19   #12
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Gjør jeg det riktig?

Spiser man lavkarbo over lang tid er det ikke nødvendig med noe tarmskylling eller detox, da selve dietten/kuren er detox nok i seg selv. Og selv om en skulle spise kjøtt så legger det seg iallefall ikke "i foldene". Den rensingen har kroppen selv tatt seg av. I følge helhetsterapeuten jeg var hos, som sa at jeg ikke hadde noe avfallstoffer i vev eller tarmer etc på grunn av kostholdet mitt. Det samme ang detox, tarmskylling etc sier også Atkins, og jeg regner med at han hadde greie på det etter over 30 års erfaring. Det eneste som har noe for seg er som Frøy sier Vita Biosa type tilskudd, spesielt om man er plaget med candida etc.

Tarmskyllingsfolka sier så mye rart, og går man på et vanlig norsk kosthold med masse karber har de nok en del rett i det de sier.....