Vis enkelt innlegg
Gammel 28-11-06, 06:31   #437
Nena
Seniormedlem

Nena sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Hmmm - må vel gjøre en liten innsats hver dag dersom målet med de 1000 skal nås ?? Var lat i går og hadde ikke særlig skrivelyst, masse jobbting som tok mye energi. Men nå skal jeg tenke mer på jul igjen - gleder meg sinnsykt til å bake pepperkakehus som skal fylle huset med deilig juleduft. Lukten av pepperkaker, svibler og gran er liksom essensen av jul for meg.. I fjor hadde vi edelgran til juletre - vakkert var det,men det hadde liksom ikke noe sjel siden duften manglet (og nålene satt ikke så veeeldig godt på heller!) - så hele familien er enig i at det må bli god gammeldags (selvhuggget) gran i år. Æ glær mæ!

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat