Tråd: Julebrus
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-06, 15:26   #72
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Julebrus

nå skal jeg banne i kjerkja og si at... jeg har egentlig ikke så veldig lyst på julebrus i år! venninna har pludra om dette i månedsvis, og hun er reneste julegleden på boks. og da jeg tenkte litt over det, så kom jeg frem til at hele denne julebrusglugginga bare er en institusjon, en slags skapt magi, som egentlig ikke er annet enn vann, sukkerkulør og sukker (for julebrusen skal være brun, hørrdu! med nisser på slede, og den skal komme fra hamar bryggeri! eh... eller har ringnes kjøpt den opp...?!? undre...) hehe. men brus er for meg, og har alltid vært blandevann og knapt nok det. blir ikke noe stort savn. verre med mammas hjemmebrygde øl! (uten alko) og pappas tyske mørke importerte juleøl.
velvel. jeg klarer meg fint på akkevitt og vann jeg, no problem.
men en øl eller to må jeg nesten ha assa!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat