Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-06, 13:54   #6
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Gjør jeg det riktig?

Opprinnelig lagt inn av Enid, her.

Du er rett og slett utrolig flink og målrettet! Er imponert! Kudos!!

Jeg har også supersmale hofter og oppå de sitter en rimelig stor mage. Lekkert, hehe
Men når det forsvinner endel av magen så blir det ganske så tøft med smale hofter - liker den kroppsfasongen jeg! Synes du skal være stolt av hoftene dine jeg!

Eneste problemet for meg ndg hoftene er at de fleste bukser er for store i rompa og hofte-regionen, og altfor smale i livet. Sukk.

jojo, hehe! jeg har bare i mange år skjult meg bak maskuline klær. det gjør jeg forsåvidt ikke lenger, og kan alle jukse-hofte-triksene i boka klart det er fint med smale hofter! alle former har jo sine kvaliteter, og med en c-cup så kan jeg alltids overskygge *fjernkontrollformen min (*et riktig så fint bilde ene søstra mi ga av kroppen min, haha -liksom!)

jeg gleder meg til magen forsvinner! håper den også strammer seg opp, for det er snakk om en sånn nittitalls rumpetaske, snudd bakfram, som er litt for god venn med tyngdekraften, ved hjelp av yoga håper jeg på å ikke å få noen tomme hudlommer.

åååå! så godt å høre at jeg er flink! tror nok jeg bare er litt utålmodig.. og i blant er det vanskelig å stole på seg selv, og man blir litt redd for at man gjør noe helt gæli!
og så er det jo også ålreit å få en ånkli evaluering! så mye bra ressurser og kunnskap her!
men det er en bra ting, for store deler av livet mitt består av et ytterst nødvendig kaos. så å ha struktur og kontroll på helsa føles som en fin rød tråd gjennom all sikksakkeriet!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat