|
Sv: gjør jeg det riktig?
Wow! Så flink du er med trimmen din Og så tantrisk yoga, da .
Synes du er veldig strukturert og flink med maten også, jeg. Og gratulerer med "forsvunnet" sukkerbehov!
Ellers spiser du jo lite protein ... som du allerede påpeker. Bra du spiser sjømat, kanskje du kan få i deg noe soya også? Tofu, f eks.
Tomatjuice er jo knallgodt , men bare husk at det er relativt mye karbo i det. generelt er det best å få i seg grønnsaker og frukt som de er, dvs med cellevegger og alt, for det senker blodsukkeret. Men tomatjuice er nå hundre ganger bedre enn appelsinjuice, da .
Synes det er litt "fælt" at du drikker kaffe før du gjør øvelsene dine og på tom mage jeg da ... Men regner med det er noe du ikke har lyst til å gjøre noe med?
Ellers høres det ut til at du har typisk eplefasong og har slanke armer og bein, stemmer? Da er den gode nyheten at du mister fett fort (jeg har pærefasong ... sukk).
Lykke til, du er på god vei! 
Ps: Ville kanskje tatt et godt multivitamin/mineraltilskudd i tillegg, f eks "Spektro" (fra helsekosten). Butikkvitaminer, som er syntetiske, forsvinner for en stor del ned i do, så det er best å kjøpe "The real thing" . Og siden du røyker, ville jeg tatt mer C-vitamin (det kan du godt gjøre uansett - nå vet jeg jo ikke hvor mye du tar men ... ), og ta det ihvertfall to ganger daglig.
|