Opprinnelig lagt inn av lillemor meg, her. hei hei. så koselig att du skal hit til sverige i julen. Vi har kjempe masse godt her, å jeg er sikker på att du vil finne ting du liker Du kan også se etter klistremerke på varene, som sier anbefalt av gi viktkoll. da treffer du midt i blinken ellers har jeg mange deilige oppskrifter på gode kaker å annet mums med minimal gi, som kan nytes i alle steg i en gi livstil fra "rivstart" til " vedlikehold" (heter det på gi viktkoll.se) si i fra bare, så skal jeg gi dere oppskrifter Ha en fantastisk ferie!! Lillemor meg
Opprinnelig lagt inn av lillemor meg, her.
hei hei. så koselig att du skal hit til sverige i julen. Vi har kjempe masse godt her, å jeg er sikker på att du vil finne ting du liker Du kan også se etter klistremerke på varene, som sier anbefalt av gi viktkoll. da treffer du midt i blinken ellers har jeg mange deilige oppskrifter på gode kaker å annet mums med minimal gi, som kan nytes i alle steg i en gi livstil fra "rivstart" til " vedlikehold" (heter det på gi viktkoll.se) si i fra bare, så skal jeg gi dere oppskrifter Ha en fantastisk ferie!! Lillemor meg
Tar gjerne noen oppskrifter jeg