Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-06, 09:20   #15
themonk
Medlem

themonk sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 43
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sv: Katarina Lien og Kåre Norum på Standpunkt

Opprinnelig lagt inn av eriksen, her.

Nei, det finnes ingen epidemiologiske undersøkelser som viser at et lavkarbo-kosthold er løsningen.

Jeg ber dere om å ikke misforstå meg - jeg mener ikke dere er misfostre eller bryter naturlovene på noen måte. Om dere spiser 60% fett og går ned i vekt, er jo kjempeflott for dere!

Men dere, som alle andre, går ned i vekt fordi dere i snitt, over lengre tid har et kaloriunderskudd. Bevisst eller ubevisst.

Haha. Du er morsom. Jeg tenkte å spørre "hva gjør du egentlig her inne?", men Goggen kom meg i forkjøpet.

Studerer du ernæring ved universitetet i Oslo, eller noe?

Hvis du tror at ernæringsrådets anbefalinger er vitenskap, så bør du nok tenke om igjen. På sitt beste er det kanskje dårlig vitenskap.