Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-06, 20:23   #377
Nena
Seniormedlem

Nena sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Fikk en liten bit innpakket Bocca-sjokolade i dag tidlig, hadde ikke lyst på sjokkis så tidlig på morgenen, så jeg la den i lomma til avnytelse sammen med kaffe litt senere på dagen.... og gjett hva jeg dro fram fra lomma sånn ved lunsjtider - jo, en sjokoladetrukket mobiltelefon - ER det mulig å være så teit, sier jeg bare - og det er altså ikke første gang jeg putter sjokolade i lomma heller . Ja ja, det er jo i alle fall NOE at jeg ikke kasta meg over sjokoladen straks jeg fikk den da, må i alle fall se på det som fremgang fra tidligere tider! Så i dag har jeg altså ikke spist sjokolade ...

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat