|
Sv: Tusentråden 2006
Har vært hos fysioen idag. Ble veid og målt .... o´skrekk o´gru. Jeg som har vekta stæsja innerst i boden. Vel - merksnodig resultat var det iallefall. Målene mine er identiske med i januar en gang. Dvs. armene har gått om 1-2 cm mens leggene har gått ned 3. Magen 1 cm opp. Ellers helt likt. Men vekta er opp 2,5 kg ? Forklaringen er at jeg har mensen nå (midt i) og at jeg har mindre vann i kroppen enn før (anklene viser det), men mer at jeg har mer muskler og mindre fett. Dessverre var det noen som hadde forlagt fettklypa, så det fikk vi ikke målt.
Først ble jeg litt sur fordi vekta var gått opp så mye (har pinadø slitt nok for å holde kiloene av), men så har jeg smakt på følelsen og funnet ut at det er helt OK. Jeg er faktisk litt stolt over at jeg ikke har lagt på meg fett men muskler !
Viser altså atter en gang at tallet på vekta bare er et tall ! Det er målene som teller !