Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-06, 14:25   #4
LilleVille
Medlem

LilleVille sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Buskerud
Alder: 51
LilleVille har en fantastisk aura rundt segLilleVille har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Godteri i Sverige..

Smaken er jo forskjellig, ikke så glad i de cavalier med sånn gugge inni jeg, liker ren sjokolade hvis det først skal være noe Det er egen avdeling for sukkerfritt ja, både smågodt og "storgodt"... Ulempen med smågodtet er såklart at det ikke er noe innholdsfortegnelse. Men en del av det har de i poser også, og på alle står det at 99% av karbohydratene er fra sukkeralkoholer, så da har jeg regnet det som "trygt". Jeg reagerer ikke på søtstoff med stopp i vektnedgang har jeg lært meg etter 3 mnd både med og uten, så jeg drikker cola zero med god samvittighet, og spiser litt sukkerfritt godis innimellom. Men magen tåler ikke alt like bra. Sjokolade går fint, men de har også noen sukkerfrie fruktkarameller i Sverige.. og de er kjempegode.. Men hvis jeg spiser mer enn 3-4 av dem, blir jeg skikkelig romlete i magen, det er direkte VONDT! Så det har jeg slutta med

LilleVille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, 50-70 g karber fra fiber og grønnsaker, 1200-1800 kcal om dagen. Svar med sitat