|
Sv: Tusentråden 2006
Opprinnelig lagt inn av Nena, her.
Julegaver ja... og jeg må sende en god del. Ikke alltid lett å finne på ting som ikke veier for mye! Jeg liker godt å gi bort bøker, men det blir fort alt for tungt (i hvert fall for å sende til Australia til søster - sånne store bøker med fine bilder i som jeg vet hun ville like..). Ellers gir jeg gjerne bort ting som kan spises eller drikkes, dersom jeg ikke vet noe spesielt som mottakeren ønsker seg. God vin, en kurv med litt forskjellige oljer/eddiker, Maldonsalt, sjokolade, kaffe osv pleier å bli godt mottatt. Håndkrem, bodylotion, dusjsåpe og den slags pleier også å være populært.. Jeg blir i alle fall glad for å få ting jeg kan bruke opp, og som ikke står og samler støv i en krok .. ellers så synes jeg at vi bruker alt for mye penger på julegaver. Det er tanken som teller, synes nå jeg da! (og så er det veldig hyggelig når giveren har lagt ned litt omtanke i innpakningen !)
Hva med å handle bøker i en australsk nettbutikk, og få de sendt til henne, sånn i romjulen eller noe? Også får hun et mystisk kort på julaften? 
Jeg har begynt på gavene, men oi..... Ikke lett, nei!
Venninnene går ut å spiser sammen, det er så koselig, men pappa er det verre med!
|