Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-06, 06:52   #368
Nena
Seniormedlem

Nena sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Julegaver ja... og jeg må sende en god del. Ikke alltid lett å finne på ting som ikke veier for mye! Jeg liker godt å gi bort bøker, men det blir fort alt for tungt (i hvert fall for å sende til Australia til søster - sånne store bøker med fine bilder i som jeg vet hun ville like..). Ellers gir jeg gjerne bort ting som kan spises eller drikkes, dersom jeg ikke vet noe spesielt som mottakeren ønsker seg. God vin, en kurv med litt forskjellige oljer/eddiker, Maldonsalt, sjokolade, kaffe osv pleier å bli godt mottatt. Håndkrem, bodylotion, dusjsåpe og den slags pleier også å være populært.. Jeg blir i alle fall glad for å få ting jeg kan bruke opp, og som ikke står og samler støv i en krok .. ellers så synes jeg at vi bruker alt for mye penger på julegaver. Det er tanken som teller, synes nå jeg da! (og så er det veldig hyggelig når giveren har lagt ned litt omtanke i innpakningen !)

Nena

Sist redigert av Nena : 21-11-06 kl 06:52. Årsak: tastaturproblemer!
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat