Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-06, 00:18   #14
Aline
Admin

Aline sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 43
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Er det lov till å lufte litt fortvilelse...? : (

Opprinnelig lagt inn av Mainmy, her.

Hei du ;O)
Vet ikke om det er på rette plassen jeg svarer, men jeg har selv levd med bulemi i mange år og har i det siste spist minst mulig karbo.
MEn skal jeg gå ned i vekt MÅ jeg telle og tellinga kan lett bli en like stor besttelse som overspisinga.
Helt harry dette. Det ER en besettelse å telle karber hver dag. Husker ikke hva denne sunnhetsbesettelsen het, men der er skaldeman greiere; spis det du lyster så lenge det er fett.
Jeg spydde, men jeg ser jo at veien til besatt utregning hver dag er ikke lang og DET vil jeg ikke være med på lengere.
Dere snakker om gram som om det var verdens undergang?
Vennen min sier at han likte meg bedre som frodig og fornøyd enn frodig og besatt av hva jeg spiste-
Jeg har tro på kostholdet, men ikke sååå pedantisk som noen er.
Jeg følger mitt tempo og sier meg fornøyd med det, men når det snakkes om hva slags smør og hva slags ditt???
Hva med lufta du omgir deg med da?
Flytt ut av byen!
Sikkert bedre resultater i kroppen av det enn variasjonen av smør!

Så lenge du føler deg bra og går ned i passelig tempo, så trenger du ikke nitelle karbene Det er noe du må kjenne litt på selv.
Noen her inne må være suuuperstrenge rett og slett fordi kroppen deres ikke tåler så mye..

Når det gjelder type smør ol, så mener jeg at det viktigste er at man spiser naturlig og ubearbeidet mat Da er fettet sunnest.
Dvs oljer som ikke er varmebehandlet og smør, ikke margarin.

Dette er fordi fette i de varmebehandlete fettkildene inneholder transfett som ikke er gunstige for kroppen, og heller ikke er naturlige
Det handler om naturlig mat, men kan kanskje ofte virke mer innviklet

Enig at man ikke burde bli helt fanatisk opphengt i dette, men heller skape gode vaner

Lykke til videre

Nybegynnerinfo!

Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat