Fedonisten og Zöe: Dere beveger meg dypt med det dere skriver! Dere tar opp tema angående følelser og relasjoner til andre. Det begynnte så bra med Fedonisten som snakket om : "En konsert hvor jeg kunne slippe løs alle følelser og tårer og latter og heminger mens sangen og musikken skyllet gjennom meg." -tenk å kunne slippe løs alle følelsene våre og tørre å kjenne på dem.... For en vakker herlig tanke... og ikke minst slippe oss nedpå og la musikken skylle gjennom oss og spille på det flotte instrumentet som følelsene våre er.... *sukk* ...også kommer jammen meg Zöe inn og snakker om å slappe av og tørre å kjenne på følelsene våre sammen med andre,- og ikke minst ytre dem, være ekte nær andre mennesker.... Dette er nok noe mange savner i dagens norske samfunn. Helt enig med deg Zöe; det er en av grunnene til at det er så koselig her,- at folk byr på mer av seg selv... Det er noe jeg også jobber med,- å tørre å være mer meg selv. Skape relasjoner der jeg kan tørre å være helt åpen og ekte. Det er når vi kan slappe av vi virkelig når hverandre, og som du sier: virkelig leve. Jeg ser det så livaktig forran meg slik du beskriver det med den italienske storfamilien... Det er sånn vi skulle hatt det...