|
Sv: Hva er din drøm/motivasjon?
Opprinnelig lagt inn av Fridolina, her.
Mine venner sier att de ser mig som normalvektig nå men min mentala bild sier noe annet..Lurer veldigt på når jag selv (og andra som ikke kjenner mig )ska se mig som slank og ikke "hun den store jenta"..
jeg kjenner meg veldig igjen i dette! men jeg har jobbet hardt med å snu bildet. for meg har jeg alltid hatt det bildet av meg selv fra da jeg var tolv år og veide tett opp under hundre kilo, og var mye lavere enn jeg er nå. og i blant er jeg den jenta igjen...
men tankens kraft er større enn noen kan ane, og man må bare jobbe hardt med det. for selv når jeg har vært på mitt tjukkeste som voksen (les: i sommer ) så har jeg greid å fokusere på de tinga som er bra, de tinga som andre komplementerer, de som kjæresten min liker, og jeg har klart etter mye å se det gjennom deres øyer.
da jeg og kjæresten min ble sammen var kroppsbildet mer krøkkete, og jeg kunne ikke for alt i verden forstå at dette vakre vesenet av en mann ville være sammen med meg! men han har lært meg å se meg selv som han ser meg! 
en annen ting jeg måttelegge merke til var at på ett punkt sluttet de gjengse kommentarene på kroppen min å komme, de som jeg var så vant til fra barne- og ungdomsskolen. jeg måtta virkelig gå inn for å legge merke til dette. at ingen anså meg egentlig som tjukk lenger, og ikke minst at folk rundt meg i likhet med meg selv hadde vokst opp.

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|