Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-06, 16:44   #10
Borealis
Seniormedlem

Borealis sin avatar

Medlem siden: May 2006
Alder: 56
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Pcos og tretthet, -vanlig?

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.

et spørsmål til...hvor mye trener/trimmer dere? Dersom man er i fysisk aktivitet får man bedre søvnkvalitet, og mere overskudd når man er våken. I tilegg er det jo også slik at jo mere man sover, jo trettere blir man. vi er jo vanedyr... Metformin ga meg mye bedre søvn, og mere overskudd når jeg er våken...

Det er jo mange faktorer som spiller innpå søvnen, og muligens kan det være PCOS'en som gjør det...

Jeg trener jevnlig, avhengig av min turnus/nattevakter. Har trent jevnlig i alle år. Var kanskje mere våken, før jeg fikk ungene, og trente 4-6 g/uka....men, jeg var fri til å sove mere, FØR ungene!
Har ALLTID hatt mere søvnbehov enn f.ex min mann. Men jeg kan godt sove 3 timer her, og 4 timer der, og fungere fint....

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat