Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-06, 16:25   #355
Nena
Seniormedlem

Nena sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Ja så har jeg funnet ut hvor alle sokkene har vært... har begynt å rydde rommet til minstejenta, og der lå det klær over alt - inkludert alle sokkene som jeg kjøpte inn tidligere på året... vaskemaskinen går for fullt nå, alt skal vaskes og legges på plass i klessskapet under overoppsyn av mamma - nå er det slutt på å tråkke seg en sti midt på gulvet mens alt hoper seg opp langs veggene! At det går an å være så rotete :rister på hodet: - og så klager hun over at hun har lite plass på rommet - er sikkert dobbelt så stort dersom hun hadde lagt tøyet inn i skapet og ryddet leker, filmer, skrivesaker, lipgloss, hårstrikk og den slags på plass!
Dagens utblåsning ... (og det ble mye mer enn 50 ord!)

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat