|
Sv: Når ser andre at kiloene forsvinner?
ikke så mange som ser det på meg heller, men jeg maser gjerne litt, for jeg vet at mange av vennene mine er av den typen som ikke legger merke til det med mindre det er dramatisk, tror de ser på noe annet ved meg og venner forøvrig liksom.
men ei venninne som jeg ikke har sett på en stund, og som ikke bruker å kommentere sånne ting, ikke fordi hun ikke unner meg det, men fordi hun ser forbi det, sa faktisk sist jeg møtte henne at jeg hadde blitt så veldreid , hoho!!!
en annen ting, som er i mitt tilfelle: jeg tror det ikke synes så mye i starten, fordi i hvert fall jeg har sånn som jeg selv kaller for skjult fedme. i det største over magen og ryggen, og jeg tror ikke folk legger særlig merke til det fordi jeg alltid har vært flink itl å skjule det med riktig type klær og sånn. jeg er ikke så voldsomt rund i ansiket heller. men når jeg ser meg selv uten klær, DA ser jeg det!!
men det kan være mange grunner. men for meg er det tilfredsstillese nok det å måle meg hver uke og ha resultat, og å komme meg inn i klær jeg vil komme inn i,eventuellt også å måtte sy inn de som er blitt for store.
og for meg er det en rørende og viktig sannhet at familie, venner, kjæreste har vært og er og kommer til å være glad i meg, tjukkings eller ei! da vet jeg at jeg gjør dette for EGEN VINNING

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|