Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-06, 13:51   #12
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Spiser jeg for lite.. ?

Opprinnelig lagt inn av smookie, her.

Satt akkurat og leste litt på Fedon sin hjemmeside og han selger jo gjerne både pasta, brød og pizza.. jeg mener å lese at jeg skal ligge under 160 gram med karbohydrater hver dag.. kommer jeg opp i disse verdiene selv om jeg da spiser 5 brødskiver og f.eks 100 gram Fedonpasta.. ?

Du behøver ikke telle karber på Lindberg, Lindberg har ikke satt noen grense for hvor mye karber du skal innta. Det er heller ikke likegyldig HVA SLAGS karbohydrater du spiser. Og bruker du så stor del av alle karbohydratene på brød og pasta har du ikke noe Lindberg kosthold. Kroppen din går glipp av viktige næringsstoffer- Om du leser skikkelig så står det klart og tydelig at brød og pasta er av matvarene som bør inntas i BEGRENSEDE MENGDER. Og 5 skiver er ikke begrensede mengder. Du spiser så mye brød at det går på bekostning av andre viktige matvarer som proteiner og antioksidanter/grønnsaker.

Anbefaler å lese boka godt. Den nye utgaven av "Kost i balanse", Fedons Metode, anbefales. Der står det klart og tydelig forklart hva du kan spise, til og med med ukesmeny forslag !

Les & lær !