Vis enkelt innlegg
Gammel 15-11-06, 23:05   #315
Lemen
Seniormedlem

Lemen sin avatar

Medlem siden: May 2006
Alder: 45
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Jeg har nå begynt å opparbeide meg et lite lager på garn, men har nok ikke noe til salg... Også har jeg mamma da, som har et stort lager med alt mulig rart, som det bare er å kjøre å hente det jeg vil av.

Mamma bruker av og til å kjøpe garn med en venninnde som er innom Sandnesgarn sitt fabrikkutsalg i Sandnes av og til, og da får hun superbillig garn, men mest sånt som egner seg til toving. (Men de har sikkert Kitten Mohair også - kommer ikke det fra Sandnes?) Ellers vet jeg at hun selv har vært innom Raumagarn sitt fabrikkutsalg, og fant billig garn der også. Vet ikke om det er noe sånt fabrikkutsalg i nærheten av Bergen, men det er kanskje mulig å sjekke??

Ellers så har noen Rema butikker litt garn, men de har bare leste-tråd og tove-tråd, men er ganske billig, synes å huske at det enten var 5,- eller 8,- pr nøste.

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat