Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-06, 21:56   #274
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Sender du bilder i mail lønner det seg å ikke sende mer en 2-3 pr mail. Ellers tar det forever å få dem avgårde. Digre filer vettu. Og ikke minst irritrende for mottaker - som det tar minst like lang tid hos. For ikke å snakke om hvis en har modem og ikke bredbånd.

Mitt råd er å enten behandle bildene så de blir mindre eller sende bare få om gangen ! DA tar det mye mye kortere tid !

Jeg sitter her på jobb jeg. Har akkurat fått utlevert skritt teller. På fredag starter vi arbeidsdagen med å gå en tur på 1.5 time. Eller ca. 10000 skritt (har noen telt seg frem til). Håper været blir bedre enn nå, ellerskan det blir en kald og våt affære.....