Vis enkelt innlegg
Gammel 12-11-06, 22:54   #251
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

I dag har jeg kost meg masse med poden og mannen. Meg og poden har skrelt mandler til å lage marsipan med en annen dag, også har vi laget deilig fedons franske sjokoladekake med egenkomponert glassur (eggedosis, smeltet sjokolade og ghee) med en stor P på for pappa laget av mandler.

Vi har hatt snikpremiere på pinnekjøtt og kålrabistappe, og spist kake, og julestemningen har vært veldig fremme i dag. Det holdt hardt å ikke begynne å pynte til jul altså. Men jeg får vel vente litt til. Bittelitt. Ja, ok da, jeg SKAL vente til første desember, men ikke et sekund lenger. Eller, det blir kansje 3 desember i år siden det er første søndag i advent ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat