Vis enkelt innlegg
Gammel 12-11-06, 21:26   #244
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Måtte slette deg Hyper, sorry, men quote fra andre teller ikke med i de 50 ordene !

Nå har jeg hattt middag med familien. En stor suksess. Spesielt Creme Bruleen jeg hadde laget. "Den va´goe" - sa Ella.

Rosa cherrox og julantrekket til Ella ble også veldig godt mottatt. Ha på NÅ, sa den lille damen, og kunne ikke helt bestemme seg om hun ville ha rosa støvler eller brune lakksko til den brune speilfløyelskjolen. Da de skulle dra hjemmefra tl oss hadde to-åringen bestemt seg for å ha på Man-U jakken hun fikk av oss i fjor. Og da vi åpnet døra sto hun klar og tok "bølgen" .... Maaaaaan-UUUUUUUU wheeeeeeey !!

...skjønne lille vesen