|
Sv: økt aktivitet?
Opprinnelig lagt inn av smellen, her.
har nettopp begynt med atkins...har et ok aktivitetsnivå men lurer på om det er nødvendig og øke det enda mer for at dette ska få best effekt?
Atkins har ikke sagt at en ikke behøver å trene/væe i aktivitet- I Atkins boka (siste utgave 2002/03) står det: Excercise is not an option it´s a must ! Med andre ord. Det er IKKE valgfritt om du skal trene/være i aktivitet på Atkins, det er en forutsetning for å lykkes 100 %.
Det er fullt mulig å gå ned uten å trene, men du får absolutt størst utbytte både under og etter vekttap om du gjør det. De fleste "sofapoteter" klarer IKKE å holde vekten etterpå. Om du allerede trener er det ikke nødvendig å øke mer. Det viktigste er at du trener ! Å gjøre det til en vane å være i bevegelse er det det aller beste 
Jeg har fulgt Atkins siden 1982 og har absolutt hatt det lettest når jeg har trent. I perioder uten trening har jeg lagt på meg.