Vis enkelt innlegg
Gammel 12-11-06, 16:21   #242
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Nå skal jeg snart klargjøre middagen til lille Ella (barnebarnet) med familie som skal komme klokka 1700. Menyen er kylling (to x to store kyllingfileter bundet sammen med masse presset hvitløk, italiensk salami og ost mellom filetene. Stekes i ovnen på 225 grader i 30 min. Serverer ovnsstekte poteter og ratatuoille (gul og rønn squash, rød paprika, løk, hvitløk, masse friske urter og tomater, skal egentlig være augbergine i, men Ellas mamma liker ikke) til. Til dessert blir det Creme Brulee som jeg laget klar i går. Skal bare smelte sukkerlokket på rett før servering.

Gleder meg.......