Vis enkelt innlegg
Gammel 11-11-06, 23:16   #225
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Jeg også håper det Jeef. Poden ble født i uke 36, og det var for tidlig også. Svigerinnen min fødte i uke 32 i sommer, og det var lite det, -for ikke snakke om hvilke tøffe runder det stakkars små barnet har vært gjennom. Nei, jeg kniper igjen så godt jeg kan. Og tar gjerne med meg pc og camper i sengen siste måneden om jeg må.

Det er så spennende å ha et helt menneske inni magen, som dytter, og sparker og hikker og stryker og kommuniserer gjennom magen. Han presser seg ut i hendene til pappan når han kommer, og leker med innsiden av hendene hans. Når jeg har hendene på magen, så kommer han ofte ut på en måte som gjør at jeg kan "massere" på ryggen. Også dytter vi litt på hverandre. Han dulter litt og jeg dulter litt frem og tilbake. Også har han skjønt at når jeg sier au og dytter på en spesiell måte, da må han flytte litt på seg. Gleder meg til han kommer ut.

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat